Evento: Partecipa al Workshop condotto da KAZUO INUMARU

cx-Factory

  • CX: do the Japanese do it better?
  • Workshop condotto da KAZUO INUMARU
  • La sessione sarà interattiva ed effettueremo dei brainstorming per migliorare il servizio (o il prodotto) di aziende reali o fittizie.
  • Discuteremo se e come realizzare nelle vostre aziende alcune delle idee esposte per la massimizzazione della soddisfazione del cliente
  • 7 maggio 2015 – Sala Plenaria Copernico, Milano, via Copernico 38. Dalle 09:00 alle 13:00
  • Iscriviti i posti ancora disponibili sono pochissimi
  • Patrocinio AICEX

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s